9 клас(література)

Завдання з 18.05 по 22.05
Написати відгук на один із творів української літератури, що вивчався протягом навчального року.

ЯК ПИСАТИ ВІДГУК НА КНИГУ

Відгук це ваша особиста думка про зміст книжки, оцінка її позитивних і негативних рис.
Дуже уважно прочитайте твір, обміркуйте його зміст.
Обов’язково вкажіть автора і назву.
Тема та основна думка твору.
Де і коли відбуваються зображені в ньому події.
Запишіть, які епізоди викликали у вас найсильніші враження.
Вкажіть, що сподобалось, а що ні, і чому.
Напишіть про героїв твору, їх вчинки, цікаві випадки.
Зверніть увагу на мову твору, оформлення книжки.
Вкажіть, чим збагатив вас твір, над яким питанням змусив
замислитися, чи допомогли вам під час читання ілюстрації.
Виберіть форму вашого відгуку (лист до товариша, до
        автора твору, лист у видавництво, стаття у стінгазету)
 Подбайте, щоб у заголовку було виражено основну думку.


Підготуйтеся до підсумкової КР!!!
Повторіть твори, що вивчалися протягом навчального року: УНТ, родинно-побутові пісні, балади,  "Повість минулих літ", "Слово о полку Ігоревім", творчість Г.Сковороди, Іван Котляревський "Енеїда", "Наталка Полтавка", Г. Квітка-Основ*яненко " Маруся", творчість П.Гулака-Артемовського, Євгена Гребінки, Микола Гоголь "Тарас Бульба", творчість Т.Шевченка, П.Куліш "Чорна рада", Марко Вовчок "Інститутка".


ЗАВДАННЯ з 12.05 по 15.05
 1. Прочитати твір Марка Вовчка "Інститутка" та скласти літературний паспорт до нього. Охарактеризувати одного з героїв.
2. Підготуватися до підсумкової річної контрольної роботи (повторити твори, що вивчали протягом року).

Інститутка" аналіз | Dovidka.biz.ua


 ЗАВДАННЯ з 04.05 по 10.05
Зробити презентацію романа П.Куліша "Чорна рада", у якій буде висвітлено наступні пункти :
підзаголовок, співавтор, джерела твору, відхилення від історичних фактів, проблематика та цікаві факти про роман.

Завдання з 27.04 по 04.05
 «Чорна рада» П. Куліша - перший  україномовний історичний роман. 



1. Прочитати роман Пантелеймона Куліша   "Чорна рада".

2. Скласти літературний паспорт.

3. Охарактеризувати одного з героїв за планом.

  

План-характеристика героя літературного твору



1. Визначення місця героя серед інших персонажів.



2. Ступінь участі і його роль у конфлікті (епізоді).



3. Наявність прототипів і автобіографічних рис.


4. Аналіз імені.

5. Портрет. Зовнішній вигляд, як він даний автором і в сприйнятті інших персонажів.

6. Мовленнєва характеристика.

7. Опис предметів побуту, житла, одягу, умов життя як засіб самовираження героя.

8. Сім'я, отримане виховання, історія життя. Рід занять.

9. Риси характеру. Еволюція особистості в процесі розвитку сюжету.

10. Вчинки та мотиви поведінки, в яких герой проявляє себе найбільш яскраво.

11. Пряма авторська характеристика. Ставлення до героя інших персонажів твору.

12. Зіставлення з іншими персонажами або літературним героєм іншого автора.

13. Оцінка літературного персонажа його сучасниками.

14. Герой як породження своєї епохи і виразник певного світогляду. Визначення типового та індивідуального в літературному героєві.

15. Ваше особисте ставлення до персонажа і такого типу людей у житті.




























Завдання з 21.04 по 24.04
1. Підручник, с. 228-238.
2. Читати поеми "Катерина", "Наймичка", "Марія".
3. Скласти літературні паспорти цих поем. 


Завдання з 13.04 по 17.04
Підручник, с. 209-216 - читати поему "Кавказ". 
Скласти літературний паспорт та 12 запитань до поеми "Кавказ".  
Усі завдання виконувати в зошитах, фотографувати та надсилати korobets.o.v@gmail.com 
 

Презентація до уроку ""Кавказ" Т.Шевченка"Презентація до уроку ""Кавказ" Т.Шевченка"Т.Г.Шевченко Поема «Кавказ» - презентация онлайнТ.Г.Шевченко Поема «Кавказ» - презентация онлайнТ.Г.Шевченко Поема «Кавказ» - презентация онлайн
Завдання з 06.04 по 10.04
Підручник, с.218-228 - читати та виконувати завдання на с.227-228 (12 завдань письмово). 
Усі завдання виконувати в зошитах, фотографувати та надсилати korobets.o.v@gmail.com 

Немає коментарів:

Дописати коментар