ДОБРИЙ ДЕНЬ, МОЇ ДОРОГІ П'ЯТИКЛАСНИКИ!!!
Я дякую ВАМ за плідну та наполегливу працю під час карантину!!! ВИ - РОЗУМНИЧКИ!!!
ПРОПОНУЮ для читання влітку:
Завдання з 12.05 по 15.05
Позакласне читання.
ЗАВДАННЯ З 04.05 по 08.05
Я дякую ВАМ за плідну та наполегливу працю під час карантину!!! ВИ - РОЗУМНИЧКИ!!!
ПРОПОНУЮ для читання влітку:
1.Микола Вороний. Поема «Євшан-зілля» .
2. Володимир Рутківський. Гостросюжетний історичний роман «Джури козака Швайки» (Частина друга.
«На козацьких островах»).
3. Володимир Винниченко.
Оповідання «Федько-халамидник».
4.Емма Андієвська. Казки-притчі "Казка про яян", "Говорюща риба".
5. Всеволод
Нестайко. Пригодницька повість
«Тореадори
з Васюківки».
6.Ярослав Стельмах. Повісті «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового
озера» та «Найкращий
намет»
7.Леся Воронина . «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9» .
|
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ з 18.05 по 22.05
Придумати цікаві віршовані
або прозові побажання один одному
на наступний навчальний рік 😀.
Найкращі побажання ввійдуть
до фільму "Наш 5 клас"(для учнів 5-б класу)
Завдання з 12.05 по 15.05
Позакласне читання.
Микола
Вінграновський.
Повість « Первінка»
1. Прочитайте твір "Первінка"(можна знайти в Інтернеті або бібліотеці).
2. Дайте письмові відповіді на запитання:
- Чому мати доручила своєму малолітньому синові таку відповідальну й важку
справу — купити корову і привести її з містечка в село?
- На Миколці, як і на багатьох інших людях був поганий одяг, дране саморобне
взуття. А на узбіччі дороги лежало багато нечистого доброго одягу. Чому його не
брали?
- Чому Собака пристав до хлопчика з коровою, хоч навкруги було багато їжі? Як
він зреагував на появу Миколчиного батька, недивлячись на те, що ніколи його не бачив?
- Яку
таємницю зберігав дід Рятушняк усю війну, сам, напевно, голодуючи?
Під час Другої
світової війни Микола Вінграновський був іще дитиною. Але враження про воєнне
лихоліття-розруху, голод, очікування батька з фронту, важку працю на
відбудові господарства залишилися на все життя. Страждали не лише люди, а й
тварини, що були поруч. Часто вони ж і допомагали, підтримували, як, наприклад,
корова-годувальниця, вірний Собака з повісті М. Вінграновського «Первінка».
Тема твору: зображення
відбудови післявоєнного села.
Ідея твору: показати,
що таке справжня дружба, виховувати гуманне ставлення до природи, довести, що
справжній скарб − це не золото, а добре ставлення та взаємодопомога.
У повісті з великою любов'ю змальовано образ семирічного Миколки, який хазяїнує разом з матір'ю, братиком і сестричкою у звільненому від фашистів рідному селі і з нетерпінням чекає на повернення батька із фронту. Не по роках дорослий, хлопець впорався зі складним завданням – купив на базарі корову. Ведучи Первінку додому за дванадцять кілометрів, хлопчик змушений був заночувати в степу просто неба. Микола не розгубився – подолав свій страх і зумів знайти поживу для корови. Не вагаючись, він просить діда Ратушняка віднести перший надій сусідським дітям-сиротам. Його сміливість і доброта винагородженні – дід Ратушняк допомагає прогодувати Первінку, з'явився відданий друг на ім'я Собака, а згодом повертається з фронту живий і
здоровий батько,і хлопець з великою радістю допомагає засівати колгоспне поле.
ЗАВДАННЯ З 04.05 по 08.05
Микола
Вінграновський.
Повість « Сіроманець»
1. Дочитати до кінця повість (с.236 -248)
2.Виконайте завдання:
- Продовжіть речення
“Мої враження від повісті “Сіроманець” :_____________
“Повість “Сіроманець” навчає мене...” _______________
3.Підготуйте повідомлення в науковому стилі на тему: "Життя вовків у природі"( у зошиті або на А4)
ПРИКЛАД.
Микола
Вінграновський.
Повість « Сіроманець»
Ця казка на білих лапах
Іде уночі по дорозі,
І місяць тече по хатах,
І в казки на віях сльози.
Іде уночі по дорозі,
І місяць тече по хатах,
І в казки на віях сльози.
„Сіроманець” — твір про вірну дружбу
між людиною та звіром.
ЗАВДАННЯ
Прочитати перший розділ повісті "Сіромацець"(с.223-236) та скласти до нього план.
ЗАВДАННЯ З 21.04 по 24.04
ТВОРЧІСТЬ ГРИГОРА ТЮТЮННИКА
1.Прочитати оповідання Г. Тютюнника "Дивак"(підручник, с.215-221)
2. Виконати тестові завдання (1.а, 2.б...) та надіслати фото.
Тест
1 1. Якою дорогою
Олесеві зручніше ходити
до школи?
а)
через бір; б) через
річку; в) через поле;
2. Яку
пору року любить
Олесь?
а) весну; б) літо; в) зиму;
3.Які
звуки привернули увагу
Олеся у зимовому
лісі?
а)
каркання ворони; б) стукіт
дятла; в) скрекотання сороки;
4. Що
почув Олесь, притулившись до
сосни?
а)
як миші
гризли коріння дерева;
б) як
ламались гілки від
вітру;
в) як
під корою щось
жалібно скрипіло;
5. Що
робили діти біля
школи?
а)
гасали по льоду; б) грали
у сніжки; в) розчищали
доріжки;
6. Як
Федько Тойкало назвав
Олеся?
а) тюхтієм; б) диваком; в) зрадником;
7. Кого
побачив Олесь, притулившись щокою до
льоду?
а) окуня; б) щуку; в) в’юна;
8. Кого
зобразив Олесь на
уроці малювання?
а)
білочку; б) дятла; в) щуку;
9. Що
віддав Олесь Федькові
за пиріг з
м’ясом?
а) свій малюнок; б) шишечки
хмелю; в) ремезяче гніздо;
10. Дід
Прокіп на санах, запряжених кіньми, їхав …
а)
по дрова; б) по
солому; в) по Олеся;
11.
За що Олесь
сердився на діда?
а) дід хльоскав
батогом коней;
б) дід сварив
Олеся;
в) дід несхвально
відгукнувся про Олесевих
товаришів;
12. Яка
казка снилася Олесеві
вночі?
а) про солом’яного бичка; б)
про рукавичку; в) про Івасика-Телесика.
ЗАВДАННЯ З 13.04 по 17.04
ТВОРЧІСЬ МАКСИМА РИЛЬСЬКОГО
1. Читати статтю про Максима Рильського (підручник, с.212)
2. Скласти 5 запитань до біографії письменника (письмово в зошитах, надсилаємо фото)
3. Вивчити напам"ять одну з поезій ("Дощ" або "Осінь-маляр із палітрою пишною"). Надіслати відео.
Прослухайте поезію Максима Рильського "Дощ"(перейдіть за посиланням)
Прочитайте поезію П. Тичини "Не бував ти у наших краях!"Прочитайте поезію П. Тичини "Гаї шумлять" та її аналіз опрацюйте.
Немає коментарів:
Дописати коментар